vrijdag 21 november 2008

Hallo

Hier ben ik nog eens. Ik ben zo eens snel over en weer geweest naar Sousse. Het was vooral ver rijden en maar kort ter plaatse, maar het deed deugd om zo eens iets anders te zien dan Djerba. Ik denk niet dat ik er te lang zou willen zitten, maar het was een leuke afwisseling. Na al die tijd hier op Djerba heb ik nog eens gebouwen gezien die hoger komen dan de toren van een moskee. Hier op Djerba mogen de hotels namelijk maar 2 verdiepingen tellen en in Sousse kan je blijkbaar zo hoog bouwen als je maar wil. Het is er wel groot en druk en heeft echt heel Europese dingen die je hier op Djerba niet vind. Bijvoorbeeld heel moderne cafés in lounge-stijl, grote supermarkten, deftige kledingwinkels, een deftige speelgoedwinkel... Dingen die bij ons eigelijk heel normaal zijn, maar die ondertussen voor mij toch al iets speciaals zijn geworden. Ge ziet het, ik ga nog aanpassingsproblemen hebben binnenkort.
Zo, ik moet ervandoor want ben afhankelijk van mijn collega om thuis te geraken.

Dikke kus voor jullie allemaal
Katrijn

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo katrijn,

Hou u maar goed vast als ge terugkeert naar dit prachtige, weelderige, moderne enz.... Belgenland. Vergeet geen dekentje want we hebben hier net de eerste winterprik met bijhorende sneeuw en andere winterse fenomenen gekregen.
Besneeuwde groeten van uw allerliefste ouders.

Katrijn zei

Ja ik heb t gezien op t nieuws. Ge kunt al langlaufen. Als da ni prachtig is. Nog efkes en ge kunt gaan skiën. Veel sneeuwpret!

jacques2800 zei

Katrijn,

Als ge noodzaak hebt aan een wit landschap moet ge hier eens gaan neuzen:
http://www.flickr.com/photos/koinsky/3064453102/
dan zal je zien hoe mooi Mechelen onder de sneeuw kan zijn!

Een tip van degene die hier gewoonlijk tekent als

J

ACQUES