vrijdag 6 februari 2009

Weeral weg!

Hallo allemaal
Hier ben ik weer. Het is lang geleden, maar bij deze wordt een nieuwe blogperiode ingezet. En het goede voornemen om er deze keer wat meer werk van te maken.
De meesten onder jullie zijn al wel op de hoogte denk ik, maar morgen vertrek ik dus weer. Terug richting Djerba. Mijn vliegtuig stijgt op om 17u. Mensen die dus graag nog eens komen wuiven zijn zeker welkom. Liefst met grote spandoeken enzo.
Voor ik vertrek heb ik natuurlijk nog wel t een en ander te doen. Valiezen pakken bijvoorbeeld, maar dat zal voor morgen zijn, want kga zodadelijk nog mijn laatste pintje gaan drinken op de vismarkt voor ik vertrek. Want niks is toch zo goe als ons Belgisch bier.
Tot hier dan mijn eerste bijdrage van dit seizoen. Morgen naar t warme weer!
En al wie jaloers is: ge kunt mij altijd is komen bezoeken he!
Groetjes en tot binnenkort!

11 opmerkingen:

jacques2800 zei

Goe zeunne,

Een bericht beginnen met "Hier ben ik weer" om zes regels verder te vertellen dat je vertrekt!
Schol hé! Dat het "laatste (?)" pintje op de vismarkt u goed moge gesmaakt hebben!

Vergeet vooral uw niet uwen ouwe, steenrijke Italiaan op voorhand te verwittigen van uw terugkomst, kwestie dat hij den tijd heeft zich van zijn reserve-minaressen te ontdoen!
Tot daar de eerste bijdrage aan deze nieuwe blogperiode van degene die hier gewoonlijk tekent als

J

ACQUES

Kim zei

Voor zover ik weet, was er van gerstenat voor Katrijn geen sprake op de vismarkt, of t moest zijn da ze d'r na ons vertrek nog serieus is ingevlogen :o)

Koen zei

Ik ben even gaan zien naar hoe het weer is in djerba (of op djerba, ik ben er nog altijd niet uit welk voorzetsel hier dient gebruikt te worden). het is daar nu blijkbaar 15 graden, zoooooooooooo immens jaloers wordt ik daar nu ook weer niet van, al schijnt daar de zon naart schijnt wel.

Veel plezier daar en vergeet geen postkaartje te sturen eh!

koen
aka Koeke Fiejesje

Anoniem zei

Voila wat fotokes van Katrijns uitvaart uit Belgie


http://www.facebook.com/photo.php?pid=30281448&l=4be6b&id=1054365187

Anoniem zei

Hallo Katrijn,

Hier zijn we dan ook weer, en inderdaad hebben wij hebben ook goede voornemens voorop gesteld. Daar gaan we lekker niets over vertellen, dan kan me daar ook geen verwijt over gemaakt worden. We waren inderdaad op de hoogte van uw snelle verdwijnen naar het warmere ( wat heet warmer)zuiden.Als vader van u zou het een klein beetje schandalig geweest zijn moest ik niet opde hoogte gebracht zijn.
Maar laat ons vooral beginnen met het aller,aller belangrijkste.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.
Want inderdaad beste bezoekers van deze blog ons aller Katrijntje is jarig op 09-02 waarvoor nen triple hoera van ons allemaal en nog veel plezier daar op Djerba.

Papa

Koen zei

Van mijnentwegent ook een gelukkige verjaardag toegewenst. Als ik uw baas was op Djerba (blijkbar is op dus het juiste voorzetsel), zou je vandaag niet moeten werken. Maar ja, ik zal niks te hebben zeggen daar zeker...

Koen
XXX

Anoniem zei

Hallo Katrijn,

Hopelijk zit je al een beetje op uw plaats. En ik wens je nogmaals een gelukkige verjaardag en hoop dat je ook aan ons denkt als gij ginder goed aan het vieren zijt in het zonnetje;

Groetjes
Marleen

jacques2800 zei

Potverdekke,

Nu zit ons madam ook al op dat feesboekdingens, waar ik dan ook onmiddellijk een felicitatiebeicht achtergelaten heb, maar er verder op de foto's niet willen reageren heb, wegens het ontbreken van "dromeRdarissen"!

We hebben nu wel beelden van het vertrek, maar hoelang zullen we gespeend moeten blijven van foto's van het onvangcomité op DJE, samengesteld uit één (1) persoon, ge weet wel de "Catherinaaa" luidkeels roepende steenrijke oude Italiaan!
Ondertussen de groeten van
degene die hier gewoonlijk tekent als

J

ACQUES

Koen zei

Ik ben nog eens gaan zien naar het weer ginder en ik denk dat ik ermee ga stoppen. Het is daar momenteel blijkbaar al 22 graden. Als dat zo blijft verdergaan, ga ik wel een beetje jaloers worden, zeker wanneer ik nu hier buiten kijk (regen en wind, meer valt er niet over te zeggen).

Maar we blijven hopen: de winter was weer een winter, dus zal de zomer ...

jacques2800 zei

ba ja,

Madam is weg, en de recettes op donderdagavond in het O'hof zijn al dramatisch aan het zinken.
Gisteravond was ik om 21.45 hr de
4e (vierde) bezoeker die dit oord van vermaak die avond bezocht! En als ik om 22.30 hr opstapte zat er geen verbetering in!
Animatie op Djerba kan voor U winstgevend zijn, maar hier in het O.H. is de aanwezigheid van een animatrice bij hoogdringendheid vereist. Dus maske, ge zult uw prioriteiten anders meoten leggen!
Dat is althans de mening van degene die hier gewoonlijk tekent als

ge weet het wel!

Kim zei

Inderdaad, t is triestig gesteld met de aanwezigheden in't Hof...

Katarina zal eens wat op haar blog moeten gooien, dan kan iedereen daarover gaan roddelen op voorgenoemde locatie...

Dus....
(pssst Katrijn, 't is nu aan u !)