dinsdag 24 februari 2009

Vip-behandelingen enzo

Hallo
Hier ben ik weer. Straks gaan jullie nog spijt krijgen van mijn goede voornemen om meer te laten weten.
Ik kan jullie geruststellen, mijn tweede kamer is niet het dakterras. Dat is supplementair.
Ondertussen ben ik alweer van tuffer veranderd. Ik rijd nu met ne witte Fiat Sienna. Ook ni mis. Ma 3 maart krijg ik mijn trouwe blauwe punto terug. Tis wel grappig om in die hotels altij met nen andere auto toe te komen. Ze kennen altij eerst den auto en dan pas degene die er in zit. En aan t naftstation krijg ik ook reactie als ik weer eens met een andere auto langskom.
Voor de rest ben ik ook al goe weggeweest. Das beter dan thuis in da koud appartement te zitten. Dan val ik toch maar in slaap voor den tv. En zeker als ge de mensen hier wat kent. Dan krijgt ge een vip behandeling enzo. Geestig zenne. Naar de discotheek gaan en een goeie plaats toegewezen krijgen, een beetje hoger zodat je een goed overzicht over alles hebt. En als er mensen (lees mannen) vervelend komen doen, worden die weggejaagd. Gratis drank aangeboden krijgen, percenten om te gaan eten, lidkaarten, uitnodigingen voor speciale avonden, ... het kan ni op. Netwerken heet zoiets geloof ik :-)
Vorige week is er nieuw meisje, Cindy, toegekomen en die is nu zelfstandig bezig. Vanavond komt er nog een nieuwe collega, Dieter, toe. Altijd spannend, nieuwe mensen die toekomen. En dan in maart komt er nog een meisje toe, dan is ons team voor de zomer volledig. Het spijtige is dat op 3 maart Nathalie vertrekt. Tot dan gaan we er natuurlijk nog van profiteren om te weg te gaan. Kwestie van het seizoen goe in te zetten he.
Zo kga t hierbij laten.
Tot een volgende keer.

3 opmerkingen:

jacques2800 zei

jamma, jamma,
't is niet omdat ge het "hier gaat bij laten" dat ik het ga nalaten te melden dat ik u aan het werk gezien heb in die luxetenten waar ze u een VIP-behandeling geven. Op Facebook spreken ze er nog schand over!
Tiens, en moogt ge van uwen stinkend rijke oude Italiaan niet meer met zijne Lamborghini gaan tanken?
En ga potverdekke op de trap naar uw dakterras zitten, daar zit ge ook hoog en veilig voor ambetante venten!
Dat van die percenten om te gaan eten dat versta ik niet zo goed, moet die C geen V zijn en die N voor de t geen R?

Tot een volgende keer.
Zo kga t hierbij laten.

J

ACQUES

Koen zei

Amai, vip-behandelingen enzo. Da krijgen we hier in België/Mecelen niet zenne. De enige "vip-behandeling die ik krijg: De Gerard zet tegenwoordig mijn kasteelbierke zo klaar, kmoet er nemeer achter vragen. Maar een percentje kan der nog ni af, das de volgende stap.
Van ambetante venten heb ik gene last, doch de schoon vrouwen staan nog steeds rijendik aan te schuiven. Kheb er temorgen weer 3 men bed moeten uitshotten...

U ziet het, ook hier gaat alles zijn gewone gangetje.

Zo kga t hierbij ook laten

koen

jacques2800 zei

sé, sé, zo kga t hierbij niet laten, want ...

"Zo kga t hierbij laten" wordt niet alleen als slotzin van een blogbijdrage (-draagske !) gebruikt, maar tevens wordt dit ook als goede smoes aangewend!

B.v. door Koen die vorige nacht met 12 (één dozijn) schoon vrouwen in zijne nest gedoken is, om er na een liederlijke nacht vanmorgen, na welgeteld de 3de (derde) uit zijn bed te hebben geshot, de wijze woorden sprak: "Zo kga t hierbij laten"!
Kortom kasteel(bier)herenmanieren!

U ziet het, ook hier gaat alles zijn gewone gangetje.

J

ACQUES